Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Հայաստանում լուսանկարչությունը զուրկ է պետական աջակցությունից

Հայաստանում լուսանկարչությունը զուրկ է պետական աջակցությունից
16.02.2018 | 13:06

Առաջիկայում Երևանում նախատեսված է լուսանկարչական միջազգային շարժական ցուցահանդես` նվիրված «photopodium.com» լուսանկարչական կայքի 10-ամյա գործունեությանը: Ի թիվս ութ տասնյակ լուսանկարիչների` ներկայացվելու են նաև Հայաստանի և արտերկրի մեր հայրենակիցների աշխատանքները: Ցուցահանդեսը կբացվի «Թեքեյան» կենտրոնում` փետրվարի 22-ին, 15:00-ին: Մթնոլորտն այստեղ ջերմ է, սրահը միշտ էլ տրամադրում են սիրով, բայց տարածքը մեծածավալ ցուցադրության համար փոքր է:
photopodium.com լուսանկարչական կայքի հայաստանյան ներկայացուցիչ, լուսանկարիչ ԱՐՄԵՆ ԵՆԳՈՅԱՆԸ փաստում է, որ Հայաստանում լուսանկարչությունը զուրկ է պետական աջակցությունից, ինչը տարօրինակ է, որովհետև այսօր թե Եվրոպայում, թե ԱՄՆ-ում լուսանկարչությունը բավականին լուրջ արվեստ է համարվում: Լուսանկարներ կան, որ գնահատվում են 3, 4, 7 միլիոն դոլարով: Հայ լուսանկարիչները նույնպես ներկայանում են թե մեզ մոտ, թե միջազգային ասպարեզում, բայց անհատական մակարդակով: Պետական մոտեցում չկա խնդրին: Իսկ խնդրի լուծման հնարավոր տարբերակներից մեկը, ոլորտի ներկայացուցիչների պնդմամբ, հայ լուսանկարչության թանգարանի հիմնումն է: Երեք տարի առաջ լուսանկարիչ ՎԱՀԱՆ ՔՈՉԱՐԸ սույն հարցով դիմել է Երևանի քաղաքապետարանին: «Խոստացան, որ կլինի, մշակույթի նախարարությունը (Հասմիկ Պողոսյանի օրոք) նույնպես ինչ-որ բան խոստացել է, Արմեն Ամիրյանի ժամանակ եկել են այն համոզման, որ պետք է բացվի Արա Գյուլերի թանգարան,- ասաց լուսանկարիչը:- Շատ զարմանալի միտք: «Ազգի» փետրվարի 2-ի համարում Ալեքսանդր Թոփչյանը, արձագանքելով «Իրատեսի» «Ոչ թե տեղանքն է դեր խաղում, այլ անունը» (23.01.2018թ.) հոդվածին, որտեղ ասվում է, որ Արա Գյուլերի անվան լուսանկարչության թանգարանի տարածքի հարցը «բանակցությունների» օրակարգում է, զարմանք է հայտնում` ինչու՞ Արա Գյուլերի անունով թանգարան, այն դեպքում, երբ Երևանում գործել է Անդրանիկ Քոչարը (իմ հայրը) և լուսանկարչության համար արել այն, ինչը չի կարող անել Գյուլերը Թուրքիայում, առավել ևս, որ նա այնտեղ իր թանգարանն էլ ունի, աշխարհի բոլոր կոչումներն էլ: Հոդվածի վերնագիրն է «Ապերախտություն»:


Վահան Քոչարի համար, սակայն, կարևորը անվանումը չէ, այլ հայ լուսանկարչության թանգարանի գոյությունը, որ կունենա մշտական ցուցադրության բաժին, հավաքատեղի կլինի լուսանկարիչների համար, դահլիճի առկայությունը կլուծի նաև ցուցադրության խնդիրը:
Վահան Քոչարը թանգարանին է նվիրելու իր հոր հավաքածուն (150 ցուցանմուշ), որը ներկայումս ի պահ է տվել Երևանի պետական թանգարանին: «1922-ին, երբ երկրում համաճարակ էր ու սով, հիմնեցին Ազգային պատկերասրահը, անհատ մարդ եմ, թանգարան եմ նվիրում, տարածք չեն տալիս»,- վրդովվեց լուսանկարիչը:


Տպագրության է պատրաստ նաև Վահան Քոչարի «Հայ լուսանկարիչներ» գրքի չորսհատորյակը: Ժամանակին «Հայ լուսանկարիչներ» գիրքը, որտեղ ներկայացված էին 500 հայ լուսանկարչի աշխատանքներ, հրատարակվել է Անդրանիկ Մարգարյանի հովանավորությամբ: Վահան Քոչարը պատմում է, որ անմիջապես լուծում է տրվել խնդրին: Հաջորդ քայլը թանգարանն էր լինելու:
450-էջանոց գիրքն արդեն 1200 էջ է, 4 ու կես հազարից ավելի լուսանկարներ կան` սկսած 1858-ից (լուսանկարչությունը ծնունդ է առել 1839-ին): Տպագրության համար միջոցներ չկան:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ
Լուսանկարը` ՀԵՂԻՆԱԿԻ

Դիտվել է՝ 3257

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ